روانشناسی

ببینید؛ بازی سولزلایک دوبعدی Nine Sols در خرداد ماه برای کامپیوتر عرضه می گردد

استودیوی Red Candle Games به تازگی اعلام نموده که بازی اکشن و پلتفرمر Nine Sols در خرداد ماه برای رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

13 فروردین 1403

آنالیز علت خوب نشدن زخم

بهبود زخم یک فرایند زمان بر است اما گاهی اوقات، زخم ها در زمان مورد انتظار بهبود نمی یابند و دغدغه هایی برای بیماران ایجاد می نمایند. خوب نشدن زخم به دلایل مختلفی اتفاق می افتد. تغذیه، عفونت، بعضی بیمای های زمینه ای مانند دیابت یا مصرف بعضی داروها علت...

24 اسفند 1402

برترین روغن برای جوانی پوست صورت چه روغنی است؟

آیا آرزو دارید که پوستی جوان و شاداب داشته باشید؟ آیا می خواهید پوستتان را روشن و درخشان کنید؟ در این مقاله، ما به شما برترین روغن برای جوانی پوست صورت را معرفی خواهیم کرد.

12 دی 1402

اشکال عجیبی که چینی ها در مریخ پیدا کردند، عکس

دیجیاتو نوشت: مریخ نورد ژورانگ چین به یک سیستم رادار نفوذ به سطح مجهز شده بود که به آن اجازه می داد به زیر سطح مریخ نگاه کند.

11 آذر 1402

تاثیر صبحانه نخوردن بر کاهش یادگیری دانش آموزان

فرشته فزونی ضمن بیان این مطلب، گفت: دانش آموزان در یکی از مهمترین دوره های زندگی خود از نظر شرایط تغذیه ای قرار دارند که در این دوره نیاز به انرژی و پروتئین به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

14 آبان 1402

خواص قهوه سبز؛ از کاهش وزن تا برطرف خشکی پوست

دانه های قهوه سبز همان دانه های قهوه معمولی هستند که بو داده نمی شوند و کاملا خام باقی می مانند. عصاره قهوه سبز یک مکمل غذایی محبوب است، اما این دانه را می توانید به شکل کامل هم خریداری کنید و به صورت نوشیدنی مصرف کنید. برخلاف قهوه بوداده، طعم قهوه سبز...

10 شهریور 1402

تست شخصیت شناسی به یاری نحوه نشستن

آیا تا به حال می دانستید که حالت پاها هنگام نشستن چیزهایی زیادی درباره نیات و اسرار درونی شما بیان میکند؟ دفعه بعدی که در جمعی بودید به حالت نشستن دیگران دقت کنید تا یک چیزایی درباره شخصیت آنها دستگیرتان گردد.

3 شهریور 1402

هنگام دندان درد مصرف این مواد غذایی توصیه می گردد

یکی از بدترین دردهایی که می توان تجربه کرد دندان درد است که راهکار آن درمان دارویی است، ولی شما می توانید با خوردن و نخوردن بعضی از غذاها این درد را کاهش دهید.

30 مرداد 1402

چطور از گرمازدگی در بچه ها کمسن پیشگیری کنیم

وزارت بهداشت می گوید شیرخواران و بچه ها زیر 5 سال نسبت به تغییرات دمای محیط آسیب پذیر بیشتری دارند و ضروری است مراقبت بیشتری برای پیشگیری از گرمازدگی آنها به عمل آید.

13 مرداد 1402

نشست انجمن داستان نوجوان هرمزگان برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران در بندرعباس، نشست انجمن داستان، با حضور بهنوش بلالی پور نماینده انجمن داستان، خدیجه حاجی زاده مربی ادبی بندرعباس و 10 نفر از اعضای نوجوان در کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان هرمزگان برگزار گردید.

7 مرداد 1402

با این فوت و فن های آشپزی، دستپخت تان را دگرگون کنید

همواره یکسری نکات و فوت وفن هایی برای پخت وپز وجود دارد که قطعاً هر آشپزی روزی به آن ها احتیاج پیدا می نماید، نکاتی که آشپزی را برای عاشقانش دوست داشتنی تر و دل چسب تر می نماید.

1 مرداد 1402

7 بازی لیگ برتر ایران که نباید آن ها را از دست داد

وقت انتقام فرا رسید. با شروع فصل تازه، کینه های شخصی که فراموش شده بود دوباره سر باز می کند. در همان هفته دوم، پرسپولیسی ها با شجاع و سیامک ملاقات خواهند کرد. در هفته چهارم، ماجرا های درگیری نکونام و پورموسوی در خوزستان زنده خواهد شد. هفته پنجم، روز ملاقات...

22 تیر 1402

سوئیت موسیقی نمایشگاه کتاب

خبرنگاران - مهرداد نوروزی: با گذشت 34 دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب کما فی السابق مشتاقان و علاقه مندان، از هر نقطه این سرزمین کهن، عاشقانه راهی این گردهمایی شده و شوری توأم با شعور را ادغام نموده و توشه ای علمی را برای پربار کردن عقل و دل خود همراه...

24 اردیبهشت 1402

مریخ نورد چین زمین گیر شد!

زومیت نوشت: پس از ماه ها سکوت، مقام های دولت چین پایان سرنوشت ژورانگ، کاوشگر رباتیک این کشور را که تقریباً یک سال پیش از حرکت بازماند، فاش کردند.

10 اردیبهشت 1402

مهم ترین راه های نجات از افسردگی چیست؟

راه های نجات از افسردگی چیست؟ این سوالی است که بسیاری از افراد ممکن است با آن روبرو شوند.

25 فروردین 1402

از فواید جویدن آدامس چه می دانید؟

تحقیقات اجرا شده نشان می دهند که جویدن آدامس می تواند به بهبود حافظه یاری کند.

18 اسفند 1401

فواید چای سبز در زمان های مختلف

چای سبز نیم ساعت قبل از تمرین چربی سوزی می کند. مصرف چای سبز بعد از صبحانه از کم آبی بدن جلوگیری می کند. نیم ساعت قبل از خواب اگر چای سبز بنوشید به کاهش وزن می انجامد.

16 اسفند 1401

خواب خوب شبانه به سال های عمر می افزاید

محققان دریافتند جوانانی که عادات خواب بهتری دارند، کمتر احتمال دارد زودتر بمیرند. حدود 8 درصد از مرگ و میر ها به هر دلیلی را می توان به الگو های خواب نامناسب نسبت داد.

9 اسفند 1401

نشانه های مخفی حمله قلبی را بشناسید

زمانی که چیزی در دهان شما قرار ندارد، اما با احساس خفگی روبرو هستید، به سرعت به بیمارستان مراجعه کنید. یک حمله قلبی می تواند در قالب احساس خفگی یا سوزش در گلو خود را نشان دهد.

20 بهمن 1401

فال روزانه و طالع بینی امروز دوشنبه 10 بهمن 1401؛ بیش از حد صحبت نکنید!

فال روزانه و طالع بینی؛ فقط پرحرفی نکنید، هم مخاطب خوبی باشید و هم بیش از حد صحبت نکنید تا بتوانید بنیاد های متعادلی برای رشد فردیتان ایجاد کنید.

13 بهمن 1401
تعداد: (78)