هوش مصنوعی

شکست تیم نینجا در ساخت اولین بازی جهان باز خود؛ چه اتفاقی برای Rise of the Ronin افتاد؟

بازی Rise of the Ronin از استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) که با حمایت سونی عرضه شد، کارهای زیادی برای انجام دادن داشت و اگرچه دارای نقاط قوت بسیاری است اما به هیچ وجه نتوانست به انتظارات طرفداران به طور کامل پاسخ دهد. این بازی در حال حاضر، دارای امتیاز متاکریتیک 76...

11 فروردین 1403

یک منبع موثق برای املاک

بازار خانه و ملک، یکی از بازارهای پر حاشیه است که در عین حال، همواره هم خواستار دارد. تقریبا هیچ خانواده ای نیست که خرید یک ملک جزو اولین برنامه هایش نباشد و برای رسیدن به آن کوشش نکند. ملک در عین حال که می تواند مامن اصلی یک خانواده باشد، می تواند یک راه...

26 اسفند 1402

جنگ خانوادگی در دنیای تراشه، مدیران بزرگترین کمپانی ها خویشاوند هستند

مشخص شده است که جن سون هوانگ و لیسا سو، رهبران تایوانی الاصل دو شرکت انویدیا و AMD، با یکدیگر نسبت خانوادگی دارند و با وجود فامیل بودن، در دو سوی یک بازی پر هیجان قرار گرفته اند.

19 اسفند 1402

هوش مصنوعی بر 60 درصد مشاغل تأثیر می گذارد!

تجارت نیوز نوشت: رئیس صندوق بین المللی پول، تاثیر هوش مصنوعی بر مشاغل و کسب و کارهای پیشرفته را زیاد دانست.

25 دی 1402

شباهت عجیب نوک پرنده کمیاب به خرطوم، عکس

روزیاتو نوشت: کیوی ها پرندگان کوچک، گلابی شکل و بدون توانایی پروازی هستند که شبیه یک گلابی بزرگ و پرمو هستند و تنها در نیوزیلند یافت می شوند.

8 دی 1402

مدیریت هوشمند انرژی در شبکه ایرانسل با تکیه بر توان داخلی

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با تکیه بر توان مهندسان کشور، سیستم هوشمند مدیریت انرژی برای صرفه جویی مصرف برق را در شبکه خود پیاده سازی نموده است.

14 آذر 1402

راز مدلی که طی چهار ماه در اینستاگرام معروف شده است، عکس

آیتانا لوپز با نام مستعار فیت آیتانا، مدل اینستاگرامی است که فقط 4 ماه است در این شبکه اجتماعی فعالیت می کند، با این حال او توانسته 110هزار دنبال کننده و ماهانه بیش از 4000 دلار درآمد داشته باشد. می توان گفت این شرایط برای کسی که وجود خارجی ندارد، بد نیست....

23 آبان 1402

راهنمای خرید برترین هدفون بی سیم لنوو؛ معرفی مدل های پیشرفته بازار

هدفون های بی سیم به لطف امکانات بهتری که نسبت به هندزفری های سیمی به کاربران ارائه می دهند، بسیار متداول شده اند و یکی از پرفروش ترین گجت های هوشمند بازار به شمار می روند. لنوو، یک برند چینی فعال در حوزه فراوری لوازم جانبی گجت های هوشمند نظیر هدفون های...

10 آبان 1402

کشف فضایی هوش مصنوعی بدون یاری انسان، عکس

دیجیاتو نوشت: دانشمندان یک سیستم هوش مصنوعی ساخته اند که برای اولین بار در تاریخ توانسته است به صورت کاملاً اتوماتیک یک ابرنواختر را شناسایی کند.

23 مهر 1402

رونمایی از لباسشویی هوش مصنوعی BESPOKE سامسونگ

دو روز قبل از نمایشگاه ایفا 2023، سامسونگ ترکیب نو لباسشویی و خشک کن مجهز به هوش مصنوعی BESPOKE خود را معرفی کرد. این دستگاه علاوه بر اینکه با کاربرد هایی مانند عدم احتیاج به انتقال لباس های شسته شده از ماشین لباسشویی به خشک کن، باعث راحتی مصرف کنندگان می گردد،...

8 شهریور 1402

واکنش های منفی به رواج گسترده زبان انگلیسی در شمال اروپا

بعضی از شهروندان هلند و دیگر کشورهای شمال اروپا می گویند اگر قرار است دانشگاه های مهم و شاخص در این کشورها به طور فزاینده به زبان انگلیسی تدریس نمایند، چه جایی برای زبان های ملی آنها باقی خواهد ماند؟

18 مرداد 1402

بله آمیتاب باچان به هوش مصنوعی

آمیتاب باچان با استودیو دیجیتال آیکنز وارد عرصه هوش مصنوعی مولد می گردد.

7 تیر 1402

باز شدن پای هوش مصنوعی به دنیای اینستاگرام

درحال حاضر نمی دانیم اینستاگرام برای چت بات خود از کدام مدل هوش مصنوعی استفاده می کند، البته متا، شرکت مادر این شبکه اجتماعی، چندین مدل زبانی بزرگ دارد که می تواند به سراغ بهترین آن ها برود.

20 خرداد 1402

تلفن همراهی که مردان عاشق آن می شوند!

نوبیا، غول فناوری چینی، اخیرا از Z 50 الترا رونمایی نموده است؛ تلفن همراهی که بنابر ادعا گیزموچاینا، مردان عاشق آن خواهند شد!

18 فروردین 1402

چه کسی از Chat GPT می ترسد؟، چت جی پی تی پینوکیوی زمانه ماست

پینوکیو هنوز هم می خواهد یک پسر واقعی باشد. این همان چیزی است که از انبوهی از تفسیر ها در خصوص محصول نو مدل های زبان بزرگ که برنامه های کاربردی مانند ChatGPT و Bing Chat را تقویت می نمایند برداشت می کنیم. بعضی آن را هوش مصنوعی می نامند. اما شاید بهتر باشد چنین نظری...

5 اسفند 1401

ادوبی ممکن است از عکس های شما برای آموزش هوش مصنوعی خود استفاده کند

ادوبی بخش تجزیه و تحلیل محتوا را به مجوزهای جمع آوری داده های شخصی و حریم خصوصی خود اضافه نموده، به این معنی که اگر کاربری از آن انصراف نداده باشد، عکس هایش برای آموزش هوش مصنوعی و مدل های یادگیری ماشینی این شرکت استفاده خواهد شد.

6 بهمن 1401

چین در میدانی نو از ایالات متحده سبقت می گیرد؟ ، رکوردشکنی پکن در فراوری مقالات هوش مصنوعی

چین برای نخستین بار در امسال در حوزه انتشار مقالات هوش مصنوعی از آمریکا سبقت می گیرد. بر اساس براوردهای اولیه، نرخ این سبقت احتمالا 50 درصدی خواهد بود.

13 دی 1401

افکار انسان ها در خطر است؟ ، روبات ها فرایند مغز ما را کپی خواهند کرد

گروهی از محققان کره ای دریافته اند که می تواند کدهای مغزی انسان ها را برای روبات ها کپی کرد. این موضوع در عین حال که بسیار هیجان انگیز است، خطرناک به نظر می رسد.

4 دی 1401

امید به انتها تمام بیماری ها به یاری هوش مصنوعی

پایگاه داده ساختار پروتئین شرکت الفبت موسوم به آلفا فولد اکنون شامل بیش از 200 میلیون پروتئین شناخته شده است که امیدها را برای درمان انواع بیماری ها زنده نگه می دارد.

10 مرداد 1401

آمریکا و اروپا بر سر مقابله با غولهای فناوری توافق کردند

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، در مذاکراتی که بین دو طرف روز گذشته صورت گرفت، دو طرف تصمیم گرفتند برای قانون گذاری به منظور مهار انحصارطلبی شرکت های بزرگ فناوری مانند گوگل، فیس بوک، اپل و آمازون، با هم بیشتر همکاری نمایند.

18 مهر 1400
تعداد: (22)