هوش مصنوعی بر 60 درصد مشاغل تأثیر می گذارد!

به گزارش وبلاگ خلیج اپ، تجارت نیوز نوشت: رئیس صندوق بین المللی پول، تاثیر هوش مصنوعی بر مشاغل و کسب و کارهای پیشرفته را زیاد دانست.

هوش مصنوعی بر 60 درصد مشاغل تأثیر می گذارد!

کریستالینا جورجیوا، مدیر عامل صندوق بین المللی پول گفت: هوش مصنوعی بر 60 درصد مشاغل در اقتصادهای پیشرفته تأثیر می گذارد.

او در مصاحبه ای در واشنگتن با استناد به گزارش صندوق بین المللی پول که روز یکشنبه در خصوص این موضوع منتشر شد، گفت: اقتصادهای پیشرفته در بعضی از بازارهای نوظهور، 60 درصد از مشاغل خود را تحت تأثیر هوش مصنوعی خواهند دید.

او با اشاره به گزارش صندوق بین المللی پول اضافه نمود: و سپس برای بازارهای نوظهور به 40 درصد، برای کشورهای کم عایدی به 26 درصد و به طور کلی، تقریباً 40 درصد از اشتغال جهانی در معرض تاثیر هوش مصنوعی قرار خواهند گرفت.

گزارش صندوق بین المللی پول خاطرنشان می نماید که نیمی از مشاغل ممکن است تحت تأثیر هوش مصنوعی دچار تاثیرات منفی شوند، در حالی که بقیه ممکن است در واقع از افزایش بهره وری ناشی از هوش مصنوعی بهره ببرند.

جورجیوا به خبرگزاری فرانسه گفت: شغل شما ممکن است به کلی ناپدید گردد - این خوب نیست - یا هوش مصنوعی ممکن است شغل شما را بهبود بخشد، بنابراین شما در واقع بهره وری بیشتری خواهید داشت و سطح عایدی شما ممکن است بالا رود.

  • آیفون در چین با تخفیف های عجیبی برای فروش گذاشته شده است!

  • رقبای شیائومی به زودی به بازار می آیند!/ عکس

  • این باتری در دو دقیقه شارژ می گردد

227227

منبع: خبرآنلاین

به "هوش مصنوعی بر 60 درصد مشاغل تأثیر می گذارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی بر 60 درصد مشاغل تأثیر می گذارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید