اخبار مجلس

خبر تازه از تعطیلی پنج شنبه ها، کاهش ساعت کاری

علاوه بر افزایش تعطیلات آخر هفته از یک به دو روز، مقدار کار هفتگی از 44 ساعت به 40 ساعت کاهش می یابد که در این شاخص ایران در زمره کشورهای پیشرفته قرار می گیرد.

22 آذر 1402

خودرو شاهین جایزه خوش حسابی به شهروندان یک منطقه تهران

شهردار منطقه 2 با اشاره به بهره مندی از استثنایی ترین بخشودگی جرایم تاریخ شهرداری گفت: خودرو شاهین از جوایز نفیسی است که برای شهروندان خوش حساب در نظر گرفته شده است.

22 اسفند 1401

عوارض ماهیانه مشترکان گاز و برق مشخص شد

وزارتخانه های نفت و نیرو مکلف شدند که ماهانه از هر واحد مسکونی مشترکان گاز مبلغ سه هزار ریال و مشترکان برق مبلغ دو هزار ریال به عنوان منابع داخلی عوارض دریافت نمایند.

7 اسفند 1401

تصویب کلیات لایحه بودجه 1402 در کمیسیون تلفیق

اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 از روز شنبه (24 دی) به آنالیز کلیات لایحه بودجه سال آینده پرداختند و امروز کلیات به رای اعضای تلفیق گذاشته شد.

29 دی 1401

آخرین جزییات از افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان

مقدار افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری که روز گذشته در کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت در نهایت بالاتر از مبلغ پیشنهادی دولت تصویب شد و دولت نیز در این زمینه انعطاف نشان داد و قرار شد این لایحه فردا (سه شنبه) در صحن علنی مجلس...

26 مهر 1401

ضرورت تقویت زیرساخت های تحقق جوانی جمعیت در راستا توسعه آینده کشور

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر ضرورت فرهنگ سازی و اقدامات زیرساختی برای تحقق اهداف جوانی جمعیت، به عنوان گامی به سوی توسعه آینده کشور تاکید نمود.

22 شهریور 1401

دریاچه ارومیه یا کویر ارومیه؟

کویری شدن دریاچه ارومیه و انتشار گسترده تصاویر آن در فضای مجازی، بالاخره کارگروه ملی نجات این دریاچه را فعال کرد تا اگرچه دیر، اما درنهایت خطرات و آسیب های گسترده خشکی این دریاچه را جدی بگیرند. اگرچه این دریاچه درد های بسیاری همانند حقابه دارد، اما درد...

27 مرداد 1401

مخبر: از صبوری مردم سیل زده خجالت کشیدیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: مصوبات ستاد بحران استان کرمان در هیأت دولت مطرح می گردد.

2 تیر 1401

حقوق نمایندگان شفاف می گردد

خبرگزاری خبرنگاران- نمایندگان مجلس تصویب کردند که حقوق نمایندگان و مدیران مجلس، ماهیانه در سامانه سازمان امور استخدامی کشور قرار گیرد.

25 خرداد 1401

معین عوارض برای اراضی الحاقی به شهرها

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس در جریان آنالیز لایحه بودجه عوارض اراضی تازه الحاق به شهرها را مشخص کردند.

2 خرداد 1401

لایحه بودجه سنواتی برای تبدیل به قانون چه مسیری را باید طی کند؟

خبرنگاران - هر ساله براساس آیین نامه داخلی مجلس پس از تقدیم لایحه بودجه به قوه مقننه کمیسیون تلفیق پس از تشکیل باید بررسی جزییات لایحه پیشنهادی دولت را آغاز کند.

10 بهمن 1400

حقوق نمایندگان زیر 20 میلیون تومان است

تهران (پانا) - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده اراک در مجلس مبنی بر اینکه به شرایط پرداختی ها به کارکنان مجلس رسیدگی گردد، گفت کسی در مجلس حقوق 80 میلیون تومانی دریافت نکرده و حقوق نمایندگان نیز زیر 20 میلیون تومان است.

2 بهمن 1400

واگذاری خطرناک پرسپولیس و استقلال

هر چند در دو سال آخر دولت روحانی، وزارت ورزش به شدت پیگیر خصوصی سازی این دو باشگاه بود اما هیچگاه فرایند این کار شفاف سازی نشد. البته در روزهای آخر دولت این موضوع مدام از سوی مسئولان وزارت پررنگ تر دنبال شد. به طوری که سال گذشته در تاریخ 13 بهمن وزارت ورزش...

12 دی 1400

استقرار تیم آزمایش کرونا در پایانه مرزی آستارا ، مثبت بودن تست 16 تبعه خارجی

خبرنگاران/گیلان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آستارا در جریان بازدید از دفتر توریسم سلامت این شهرستان از استقرار تیم های آزمایش کرونا در پایانه مرزی این بندر اطلاع داد.

10 دی 1400

پیامدهای بچه ها کار نوین

تهران (پانا) - استفاده از رسانه ها به اشکال متعدد و گوناگون با زندگی امروزه عجین شده و جنبه های متعدد پیدا و پنهان زندگی را تحت تأثیر خود قرار داده است. در این میان تبلیغات تجاری به عنوان یکی از برنامه های حوزه رسانه، سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده...

9 دی 1400

واگذاری مسئولیت برق کشور به چهار وزیر

تهران (پانا) - برای اولین بار اختیارت هیات دولت در حوزه برق به چهار وزیر تفویض شد.

22 مرداد 1400

ماجرای بسته شدن پنجره نقل وانتقالات استقلال چیست؟

کاظم قیم معاون بین الملل باشگاه استقلال درباره بسته شدن پنجره استقلال گفت: متاسفانه این خبر از اساس کذب است و بهتر است بگوییم فاجعه مدیریتی در بعضی از رسانه ها اتفاق افتاده که با کمترین اطلاعات اقدام به انتشار اخباری از این دست در شرایطی می نمایند که...

28 تیر 1400

ایلهان عمر لایحه ای را برای تحریم ولیعهد عربستان به خاطر قتل خاشقجی ارائه کرد

ایلهان عمر، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا لایحه ای را برای تحریم ولیعهد عربستان سعودی به خاطر نقشش در قتل روزنامه نگار منتقد سعودی ارائه کرد.

5 اردیبهشت 1400

معاون استاندار خراسان رضوی: مردم سفر به این استان را به تعویق بیندازند

معاون مدیریت و هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: با وجود قرار دریافت خراسان رضوی و شهر مشهد در شرایط زرد کرونایی، به مردم توصیه می گردد با توجه به شکنندگی اوضاع و احتمال اوج گیری شیوع ویروس جهش یافته کرونا، سفر خود را به این استان تعویق بیندازند.

18 فروردین 1400

علت بروزرسانی نشدن حقوق مدیران صندوق بازنشستگی در سامانه شفافیت چیست؟ خبرنگاران

52 نفر از نمایندگان طی سوالی از وزیر تعاون تصریح کردند که علت عدم حذف (بروزرسانی) میزان حقوق و مزایای دریافتی مدیران و اعضا هیات مدیره های شرکت های زیر مجموعه از روی سامانه شفافیت چیست؟

11 فروردین 1400
تعداد: (35)