خودرو شاهین جایزه خوش حسابی به شهروندان یک منطقه تهران

به گزارش وبلاگ خلیج اپ، شهردار منطقه 2 با اشاره به بهره مندی از استثنایی ترین بخشودگی جرایم تاریخ شهرداری گفت: خودرو شاهین از جوایز نفیسی است که برای شهروندان خوش حساب در نظر گرفته شده است.

خودرو شاهین جایزه خوش حسابی به شهروندان یک منطقه تهران

به گزارش مهر، مهدی صالحی با اشاره به ضرورت مشارکت شهروندان در امور شهری گفت: به همین دلیل 259 هزار قبض عوارض پایدار شهری صادر شده به وسیله نیرو های شهرداری توزیع و از شهروندان دعوت شد تا با پرداخت به موقع عوارض در مدیریت شهر مشارکت نمایند.

شهردار منطقه 2 تهران با اشاره به اینکه مدیریت شهری به پاس مشارکت شهروندان جوایزی در نظر گرفته است، اضافه کرد: بنا به مصوبات شورای اسلامی شهر تهران مؤدیانی که حداکثر تا سرانجام امسال نسبت به پرداخت عوارض خود، اقدام نمایند ضمن بهره مندی از تخفیف 10 درصدی عوارض، در قرعه کشی بزرگ شهرداری شرکت داده شده و از جوایز ارزشمند شهرداری تهران نیز بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه پرداخت به موقع عوارض نوسازی از سوی شهروندان می تواند در هموارسازی مسیر توسعه شهری اثرگذار باشد، اضافه کرد: آن دسته شهروندانی که در مدت مقرر اقدام به پرداخت عوارض ننمایند از سال آینده مطابق با قانون عوارض پایدار شهری، مشمول دو و نیم درصد جرایم ماهیانه می شوند.

وی تاکید نمود: شهروندانی که تمایل دارند در این قرعه کشی شرکت نمایند می توانند عوارض خود را به صورت غیر حضوری و به وسیله سایت www.tehran.ir پرداخت نمایندکه این امر با درج شماره بلوک و ملک امکان پذیر می گردد.

صالحی اعلام کرد: خودرو شاهین از جوایز نفیسی است که برای شهروندان خوش حساب در نظر گرفته شده و پس از قرعه کشی اهدا می گردد.

منبع: فرارو

به "خودرو شاهین جایزه خوش حسابی به شهروندان یک منطقه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو شاهین جایزه خوش حسابی به شهروندان یک منطقه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید