خودرو

4 علت دود ابی هنگام سرد بودن موتور

آیا می دانید علت دود ابی هنگام سرد بودن موتور چیست؟ آیا تا الان با این مشکل روبه رو شده اید؟ اگر با وجود سرد بودن موتور ماشین، دود آبی از اگزوز خارج می شود، باید هر چه زودتر علت را پیدا کنید.

28 اسفند 1402

سرنوشت مسجد جامع عتیق اصفهان با عبور مترو چه خواهد شد؟

ایرنا/ بدنبال آخرین اخبار واصله، این پرسش مطرح می شود که سرنوشت مسجد جامع عتیق اصفهان با عبور مترو چه خواهد شد؟

23 اسفند 1402

همه چیز درباره بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه

وقتی حرف از پرداخت خسارت خودرو پس از تصادف یا حوادث طبیعی می گردد، اولین چیزی که به فکر افراد می رسد، استفاده از بیمه شخص ثالث برای جبران کل خسارت است. اگر مبلغ خسارت خودروتان بیشتر از سقف بیمه باشد، شرکت بیمه تمام مبلغ را پرداخت نمی کند؛ مگر اینکه بیمه...

16 اسفند 1402

این 22 استان گوش به زنگ باشند ، سیل و کولاک در این نقاط

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا و بارش برف، باران و وزش باد شدید موقتی در بیشتر منطقه ها برای 22 استان کشور هشدار صادر کرد.

13 اسفند 1402

6 نکته ضروری که پیش از سفر به عمان باید بدانید

بر خلاف تصور عموم مردم، کشور عمان پر است از جاذبه های تاریخی و طبیعی متنوع و بکر که گردشگران را مجذوب می نماید. تپه های بیابانی طلایی، سواحل خیره کننده، کاخ های تاریخی، سوق ها و بازارهای سنتی و خانه های سفید رنگ شهر مسقط تنها بخشی از جاذبه های گردشگری...

10 اسفند 1402

سوئیس گاردن بوکیت بینتانگ؛ یکی از بی نظیرترین هتل های کوالالامپور

هتل سوئیس گاردن بوکیت بینتانگ یکی از بی نظیرترین هتل های شهر کوالالامپور به شمار می رود. این هتل زیبا 4 ستاره بوده و در میان سایر هتل ها با توجه به امکانات رفاهی و خدمات عالی خود طرفداران زیادی دارد، به طوری که سالانه از کشورهای مختلف برای اقامتشان این...

9 اسفند 1402

با پیچیده ترین مرسدس بنز دنیا آشنا شوید! ، عکس

مرسدس ای ام جی وان، یک ابرقهرمان خودرویی است که رکورد پیست های افسانه ای نوربرگ رینگ و مونزا را در اختیار دارد. اکنون، یک مورد از این خودرو برای فروش به قیمتی معادل 5.45 میلیون دلار وجود دارد.

4 بهمن 1402

مجوز دولت به منطقه ها آزاد برای واردات خودروهای تازه با سقف 20هزار دلار

حجت الله عبدالملکی اظهار کرد: موضوع خودرو در منطقه ها آزاد به دو بخش واردات خودرو های پلاک منطقه آزاد به سرزمین اصلی و واردات خودرو های نو به منطقه ها آزاد تقسیم بندی می گردد.

1 بهمن 1402

چگونه قفل ماشین لباسشویی را باز کنیم؟

در برخی مواقع به علت مشکلاتی که در سیستم الکترونیکی ماشین لباسشویی یا قطعات مکانیکی آن ایجاد می گردد، درب دستگاه قفل می گردد. در چنین شرایطی اگر ندانیم چگونه قفل ماشین لباسشویی را باز کنیم عملا نمی توانیم از این دستگاه استفاده کنیم.

29 دی 1402

پیشرفته ترین و جدیدترین خودروی ساخت ترکیه در آمریکا ، عکس

لاس وگاس هزاران کیلومتر با ترکیه فاصله دارد، اما این موضوع مانع از معرفی محصول نو توگ، اولین خودروساز ملی ترکیه به نام T10F در نمایشگاه CES نشد. به گفته توگ، این خودرو فقط یک ماشین نیست، بلکه یک دستگاه هوشمند متصل است!

24 دی 1402

لاستیک های هیوندای درون خود زنجیر چرخ دارند

ایسنا نوشت: شرکت هیوندای طرح جدیدی از چرخ و لاستیک ارائه نموده است که دارای زنجیر چرخ داخلی است، سیستمی که با فشار یک دکمه باز و جمع می گردد و به طور بالقوه به فرآیند سخت و پردردسر بستن و باز کردن سنتی زنجیر چرخ در شرایط برف و بوران خاتمه می دهد.

20 آذر 1402

مدیریت هوشمند انرژی در شبکه ایرانسل با تکیه بر توان داخلی

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با تکیه بر توان مهندسان کشور، سیستم هوشمند مدیریت انرژی برای صرفه جویی مصرف برق را در شبکه خود پیاده سازی نموده است.

14 آذر 1402

بنزینی که می زنید تی رکس تصفیه شده است؟

احتمالاً زمانی به شما گفته اند که نفت از دایناسورها ساخته شده است، با این تصور که وقتی در پمپ بنزین هستید، ولوسیراپتور تصفیه شده را مستقیماً به خودرو خود پمپاژ می کنید. هر چقدر هم که این باور گسترده باشد، درست نیست. نفت از بدن تجزیه شده دایناسورهای باستانی...

28 آبان 1402

مرحله سوم فروش یکپارچه خودرو در این شرایط شروع می گردد

طبق اظهارات مسئولان مربوطه در حوزه تصمیم گیری و عرضه خودروها در قالب مرحله سوم فروش یکپارچه خودرو، انصراف از خودروهای عرضه شده در دو مرحله اول بسیار است. به همین علت بازگشایی اخیر که در جهت تغییر اولویت از 1403به 1402 بود نیز مورد استقبال قرار نگرفت. بنابراین...

1 مهر 1402

الکترونیک آرتز از بازی رالی نو خود به نام EA Sports WRC رونمایی کرد؛ تریلر آن را ببینید

لیگ قهرمانی دنیای رالی (World Rally Champion) همواره ورزش جذابی بوده و هواداران بسیار زیادی داشته است. تفاوت این سبک ریسینگ (Racing) با سبک های دیگر در این است که رقابت در آن بسیار شدید بوده و از طرفی جاده های آن نیز بسیار خاص است. به این شکل که در مسابقات معمولی شما...

21 شهریور 1402

هیولای مرسدس بنز که تسلا به گرد پایش هم نمی رسد ، عکس

زومیت نوشت: مرسدس بنز خودرو برقی جدیدی ساخته که با هر بار شارژ کامل تا 750 کیلومتر مسافت را طی می کند و از این نظر عملکرد بهتری نسبت به همه خودورهای تسلا دارد.

16 شهریور 1402

رونمایی از لباسشویی هوش مصنوعی BESPOKE سامسونگ

دو روز قبل از نمایشگاه ایفا 2023، سامسونگ ترکیب نو لباسشویی و خشک کن مجهز به هوش مصنوعی BESPOKE خود را معرفی کرد. این دستگاه علاوه بر اینکه با کاربرد هایی مانند عدم احتیاج به انتقال لباس های شسته شده از ماشین لباسشویی به خشک کن، باعث راحتی مصرف کنندگان می گردد،...

8 شهریور 1402

تصاویر ، مرسدس نسخه های SL و GT کوپه 2024 را معرفی کرد

وقتی شرکت AMG اعلام نمود که SL و GT کوپه را با هم توسعه می دهد، بعضی از علاقه مندان به سرعت از مرسدس به علت تبدیل آن به یک SL با سقف فلزی ثابت انتقاد کردند.

28 مرداد 1402

تنها پیکاپ وارداتی که با استاندارهای اروپا وارد ایران شد

پیکاپ دوکابین تاگا تنها پیکاپ وارداتی است که توانسته با استاندارهای روز اروپا وارد ایران گردد.

24 مرداد 1402

نمایشگر عجیب خودروهای مینی خبرساز شد، عکس

گجت نیوز نوشت: مینی پیش نمایشی از کابین محصولات آینده خود را ارائه داد. در فضای داخلی نسل تازه خودروهای مینی یک نمایشگر گِرد بدون حاشیه خودنمایی می نماید.

16 مرداد 1402
تعداد: (147)