رایزنی مقامات نظامی پاکستان و انگلیس درباره افغانستان

به گزارش وبلاگ خلیج اپ، خبرگزاری خبرنگاران- فرمانده ارتش انگلیس با سفر به اسلام آباد با همتای پاکستانی خود دیدار و رایزنی کرد.

رایزنی مقامات نظامی پاکستان و انگلیس درباره افغانستان

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرگزاری وبلاگ خلیج اپ، روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه ای اظهار داشت: ژنرال قمر جاوید باجوا امروز در شهر راولپندی با نیکلاس پاتریک کارتر فرمانده ارتش انگلیس دیدار و پیرامون تحولات امنیتی منطقه و بین المللی مصاحبه کرد.

این بیانیه اضافه کرد: در این دیدار موارد علاقه متقابل بین دو کشور، شرایط امنیتی منطقه به ویژه تحولات جاری در فرایند صلح افغانستان و اقدامات برای تقویت بیشتر همکاری های دو جانبه و دفاعی مورد بحث و مصاحبه قرار گرفت.

ژنرال باجوا فرمانده ارتش پاکستان نیز در این دیدار روابط با انگلیس را برای اسلام آباد مهم برشمرد و بر ضرورت توسعه همکاری های دوجانبه در زمینه پیشبرد اهداف صلح منطقه ای تاکید کرد.

فرمانده ارتش انگلیس از تلاش های صادقانه ارتش پاکستان در مبارزه با تروریسم و ایجاد صلح و ثبات در منطقه، به ویژه فرایند صلح افغانستان قدردانی کرد.

گفتنی است این سفر درحالی انجام می شود که سطح خشونت ها در سراسر افغانستان افزایش یافته و فرایند صلح نیز با عدم پذیرش طالبان برای حضور در نشست استانبول در بن بست قرار گرفته است، از این رو طی روز های گذشته بسیاری از کشور ها با توجه به نفوذ پاکستان، خواستار ایفای نقش اسلام آباد برای پایبند کردن طرفین به آتش بس شده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "رایزنی مقامات نظامی پاکستان و انگلیس درباره افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی مقامات نظامی پاکستان و انگلیس درباره افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید