انتقال بزرگ طارمی با ورود ناگهانی ایجنت رونالدو ، بمب آسیایی در راه تیم پرافتخار اروپا

به گزارش وبلاگ خلیج اپ، میلان درحال حاضر یک سهمیه برای جذب بازیکنان خارج از اروپا وجود دارد که این سهمیه بطور حتم یا به طارمی تعلق خواهد گرفت یا به سامویل چوکووئزه، ستاره نیجریه ای ویارئال.

انتقال بزرگ طارمی با ورود ناگهانی ایجنت رونالدو ، بمب آسیایی در راه تیم پرافتخار اروپا

از آغاز آغاز جابجایی تابستانی حدس های بسیاری درخصوص مقاصد احتمالی مهدی طارمی، ستاره بوشهری تیم ملی کشورمان و پورتو، شنیده می گردد.

هواداران فوتبال در ایران و آسیا، پس از انتقال لی کانگ این به پاری سن ژرمن و خبر انتقال قریب الوقوع کیم مین جائه به بایرن مونیخ، حالا منتظرند ببینند که سرنوشت الماس ایرانی چگونه رقم خواهد خورد و درنهایت او به کدام تیم خواهد پیوست.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار مشهور ایتالیایی فعال در حوزه جابجایی، ژرژ مندس ملقب به پادشاه شیک پوش جابجایی که درحال حاضر معروف ترین و برترین مدیر برنامه جهانست، مدیر برنامه مهدی طارمی خواهد شد. این درحالی است که ژرژ مندس تابحال مدیر برنامه هیچ کدام از بازیکنان ایرانی نبوده است. ژرژ مندس مدیر برنامه بازیکنان بزرگی در فوتبال جهان بوده است که معروف ترین آنها رونالدو فوق ستاره پرتغالی است، مندس پس از آغاز همکاری با رونالدوی 17 ساله توانست او را به برندی جهانی مبدل سازد.

طبق حدس های مطبوعاتی و پیگیری ها از وبلاگ خلیج اپ فعال در حوزه جابجایی اروپا، دو تیم رقیب و وبلاگ خلیج اپ میلان و اینتر دربی دلا مادونینا را برای جذب مهدی طارمی برگزار می نمایند که از بین این دو، آث میلان در جذب طارمی مصمم تر است. در این خصوص، میلان درحال حاضر یک سهمیه برای جذب بازیکنان خارج از اروپا وجود دارد که این سهمیه بطور حتم یا به طارمی تعلق خواهد گرفت یا به سامویل چوکووئزه، ستاره نیجریه ای ویارئال.

درحال حاضر تک سهمیه میلان برای جذب بازیکنان غیر اروپایی و بعلاوه اختلاف میلانی ها با سران پورتو در مورد قیمت ستاره ایرانی پورتو، دو مانع مهم و اساسی برسر جذب طارمی به وسیله میلان هستند.

پورتو در ازای دریافت 25 میلیون یورو حاضر است که طارمی را به میلان بفروشد اما میلانی ها باتوجه به شرایط سنی طارمی و اینکه تنها یک سال از قرارداد او به جای مانده، حاضر به پذیرش این مبلغ نیستند.

گفته می گردد که ژرژ مندس قرار است به عنوان ایجنت طارمی در جهت تسهیل شرایط حضور او در میلان با سران پورتو وارد مذاکره گردد. ژرژ مندس رابطه نزدیکی با سران پورتو دارد و محتمل است که کوشش های او مثمرثمر واقع گردد و درنهایت ستاره کشورمان را به عنوان سومین بمب جابجاییی آسیا در لباس روسونری ببینیم.

طارمی در فصل گذشته در مجموع 51 بازی برای پورتو در تمامی رقابت ها توانست 31 گل به ثمر برساند و بعلاوه 14 پاس گل را نیز به نام خود ثبت نمود.

ستاره بوشهری پورتو بعلاوه توانست در فصل 2022-2021 در مجموع 48 بازی، 26 گل و 17 پاس گل به ثبت برساند، در این حالی است که در فصل 2021-2020 با همین تعداد بازی، 23 گل و 18 پاس گل آمار این ملی پوش کشورمان بوده است.

این آمارها نشان می دهد که طارمی طی سال های گذشته روند کاملا رو به رشد و صعودی را طی نموده و درصورت انتقال به میلان، قطعا خرید پیروز و تاثیرگذاری برای آنها خواهد بود و به نوعی دربی جابجاییی را از نراتزوری خواهند برد.

بعلاوه گفتنی است که دو تیم مطرح در لیگ برتر انگلیس نیز خواستار به خدمت گرفتن مهدی طارمی هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "انتقال بزرگ طارمی با ورود ناگهانی ایجنت رونالدو ، بمب آسیایی در راه تیم پرافتخار اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال بزرگ طارمی با ورود ناگهانی ایجنت رونالدو ، بمب آسیایی در راه تیم پرافتخار اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید