اسپانیا پروازهای یک شرکت هواپیمایی ایران را لغو کرد

به گزارش وبلاگ خلیج اپ، یک روزنامه اسپانیایی گزارش داده دولت این کشور به دلایل سیاسی پروازهای یک شرکت هواپیمایی ایران بین پایتخت دو کشور را لغو نموده است.

اسپانیا پروازهای یک شرکت هواپیمایی ایران را لغو کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ خلیج اپ، وبگاه یک روزنامه انگلیسی زبان در اسپانیا امروز آدینه گزارش داده این کشور پروازهای یک شرکت هواپیمایی ایرانی میان تهران و بارسلونا را لغو نموده است.

وبگاه روزنامه انگلیسی زبان اُلایو پرس با گزارش این خبر به ادعای آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی درباره شرکت هواپیمایی ماهان اشاره نموده و نوشته این شرکت هواپیمایی به انتقال سلاح و نیروی نظامی به مناطق درگیری متهم شده است.

روزنامه اسپانیایی مدعی شده آخرین پرواز شرکت هواپیمایی ماهان روز 23 مارس از مبداً فرودگاه ال پرات در شهر بارسلونا اجرا شده است.

تا این تاریخ، شرکت هواپیمایی ماهان در هفته دو پرواز بین بارسلونا و تهران داشته است. یکی از این پروازها روز چهارشنبه بوده و یک پرواز بازگشت هم روز پنجشنبه در هر هفته برقرار بوده است.

منابعی در صنعت خطوط هوایی ادعا نموده اند این پروازها تنها با تکمیل 30 درصد ظرفیت سرنشین های هواپیما انجام می شدند. لغو پروازهای ماهان، روز 26 مارس اجرا شده، یعنی در همان روزی که ترمینال 2 فرودگاه ال پارت به دلیل شیوع کرونا در اسپانیا تعطیل شده است.

با وجود این، روزنامه الیوپرس نوشته دلیل لغو پروازهای ماهان ارتباطی به شیوع کرونا نداشته و دولت اسپانیا بنا به دلایل سیاسی مجوز آن را لغو نموده است.

دولت آمریکا که شرکت هواپیمایی ماهان را به نقش آفرینی در فعالیت های منطقه ای ایران متهم نموده در ماه های گذشته کشورهای اروپایی را برای لغو پروازهای این شرکت تحت فشار قرار داده است.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری فارس

به "اسپانیا پروازهای یک شرکت هواپیمایی ایران را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپانیا پروازهای یک شرکت هواپیمایی ایران را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید