همایشها و نمایشگاه ها

سوئیس گاردن بوکیت بینتانگ؛ یکی از بی نظیرترین هتل های کوالالامپور

هتل سوئیس گاردن بوکیت بینتانگ یکی از بی نظیرترین هتل های شهر کوالالامپور به شمار می رود. این هتل زیبا 4 ستاره بوده و در میان سایر هتل ها با توجه به امکانات رفاهی و خدمات عالی خود طرفداران زیادی دارد، به طوری که سالانه از کشورهای مختلف برای اقامتشان این...

9 اسفند 1402

هتل الیت بیبلوس (آئوریس پلازا سابق)، اقامتگاهی 5 ستاره و لوکس در دبی با ارائه امکانات بی نظیر به مسافران

هتل الیت بیبلوس (آئوریس پلازا سابق) در منطقه البرشا دبی قرار گرفته است. هتل 5 ستاره الیت بیبلوس با نام سابق آئوریس پلازا در سال 2011 افتتاح شده و تجربه خوبی در زمینه هتلداری دارد. هتل الیت بیبلوس (آئوریس پلازا سابق) دبی از هتل های 5 ستاره و لوکس دبی به شمار...

28 بهمن 1402

نمایش عظمت دیوار بزرگ گرگان در نمایشگاه شکوه ایران باستان در چین

ایلنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، نمایش عظمت دیوار بزرگ گرگان در نمایشگاه شکوه ایران باستان در چین صورت پذیرفت.

18 بهمن 1402

ترافیک برگزاری رویدادهای گردشگری و صنایع دستی

نمایشگاه ها و جشنواره های متعددی در حوزه صنایع دستی و گردشگری از اواخر بهمن ماه تا پیش از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

16 بهمن 1402

نمایشگاه نسخ خطی منتخب حبیب السیر در کاخ گلستان افتتاح می گردد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، نمایشگاه نسخ خطی منتخب حبیب السیر در کاخ گلستان افتتاح می گردد.

15 بهمن 1402

با پیچیده ترین مرسدس بنز دنیا آشنا شوید! ، عکس

مرسدس ای ام جی وان، یک ابرقهرمان خودرویی است که رکورد پیست های افسانه ای نوربرگ رینگ و مونزا را در اختیار دارد. اکنون، یک مورد از این خودرو برای فروش به قیمتی معادل 5.45 میلیون دلار وجود دارد.

4 بهمن 1402

پیشرفته ترین و جدیدترین خودروی ساخت ترکیه در آمریکا ، عکس

لاس وگاس هزاران کیلومتر با ترکیه فاصله دارد، اما این موضوع مانع از معرفی محصول نو توگ، اولین خودروساز ملی ترکیه به نام T10F در نمایشگاه CES نشد. به گفته توگ، این خودرو فقط یک ماشین نیست، بلکه یک دستگاه هوشمند متصل است!

24 دی 1402

رونق گردشگری زنجان از مسیر جشنواره ها صورت می گیرد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارشهای منتشر گشته، رونق گردشگری زنجان از مسیر جشنواره ها صورت می گیرد.

1 مهر 1402

رئیسی: تعاونی ها باید میدان دار اقتصاد ایران باشند

رئیس جمهوری با تاکید بر لزوم نقش آفرینی بیشتر تعاونی ها در اقتصاد ایران، گفت: معتقدیم تصدی گری دولت در اقتصاد باید روزبه روز کاهش یابد و دولت به حمایت، راهنمایی و نظارت در اقتصاد مشغول باشد.

19 شهریور 1402

رونمایی از لباسشویی هوش مصنوعی BESPOKE سامسونگ

دو روز قبل از نمایشگاه ایفا 2023، سامسونگ ترکیب نو لباسشویی و خشک کن مجهز به هوش مصنوعی BESPOKE خود را معرفی کرد. این دستگاه علاوه بر اینکه با کاربرد هایی مانند عدم احتیاج به انتقال لباس های شسته شده از ماشین لباسشویی به خشک کن، باعث راحتی مصرف کنندگان می گردد،...

8 شهریور 1402

رکوردشکنی ستاره محبوب مهدوی کیا در جام اروپایی ، تصویر پا به توپ او را ببینید

یک بازیکن 19 ساله پرورش یافته در آموزشگاه کیا، شب گذشته در لیگ کنفرانس اروپا به میدان رفت.

27 مرداد 1402

7 بازی لیگ برتر ایران که نباید آن ها را از دست داد

وقت انتقام فرا رسید. با شروع فصل تازه، کینه های شخصی که فراموش شده بود دوباره سر باز می کند. در همان هفته دوم، پرسپولیسی ها با شجاع و سیامک ملاقات خواهند کرد. در هفته چهارم، ماجرا های درگیری نکونام و پورموسوی در خوزستان زنده خواهد شد. هفته پنجم، روز ملاقات...

22 تیر 1402

چطور در هتل پرشین پلازا مراسم یا همایش برگزار کنیم؟

این روزها هتل ها نه تنها محلی برای اقامت هستند بلکه بسیاری از سازمان ها و مردم برای برگزاری مراسم خود ترجیح می دهند تا آنها را در تالارها و سالن های همایش هتل ها و برگزار نمایند.

18 تیر 1402

هناس پنج ستاره شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ در ادامه برگزاری رویداد هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه، فیلم هناس در سینما ایلیزیون شهر مسکو اکران شد .

17 تیر 1402

انواع آجر نسوز ، معرفی انواع آجر نسوز

ساختمان ها از دیرباز تا به امروز، همیشه مورد توجه انسان ها بوده اند. آرزوی ایجاد زندگی راحت و ایمن در دل خانه ها و ساختمان های مختلف، موجب شکل گیری و توسعه تکنولوژی های نو و بهبودهای مستمر در صنعت ساخت و ساز شده است. یکی از اجزای اصلی ساختمان ها، نمای بیرونی...

1 تیر 1402

تضمین متفاوت خواننده مطرح پاپ ایران به مردم در کنسرت

کنسرت گرشا رضایی درحالی پنجشنبه شب طی 2 سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار گردید که این خواننده جوان، چهلمین سانس اجرای خود را تجربه می کرد.

28 خرداد 1402

رونمایی از کامپیوتر تازه اپل با قیمت 350 میلیون تومان

مک پروی نو اپل با تراشه قدرتمند M2 اولترا و قیمت 7000 هزار دلار (حدود 350 میلیون تومان)، از هفته آینده در دسترس خریداران قرار خواهد داشت.

19 خرداد 1402

سوئیت موسیقی نمایشگاه کتاب

خبرنگاران - مهرداد نوروزی: با گذشت 34 دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب کما فی السابق مشتاقان و علاقه مندان، از هر نقطه این سرزمین کهن، عاشقانه راهی این گردهمایی شده و شوری توأم با شعور را ادغام نموده و توشه ای علمی را برای پربار کردن عقل و دل خود همراه...

24 اردیبهشت 1402

شروع دوستی با کتاب

کتاب؛ همان یار مهربان دوران کودکی ها، این روزها آنقدر مهجور شده که کمتر سراغی از آن گرفته می گردد. به خصوص نوجوان ها که با گذر از مرحله کودکی احساس بزرگی می نمایند و ترجیح می دهند فراغت خود را با تفریح های دیگری پر نمایند.

24 اردیبهشت 1402

عرضه کتاب های اقبال شناسی در نمایشگاه سی وچهارم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، سال جاری نیز به روال سال های گذشته، انتشارات موسسه فرهنگی اکو با کتاب های ادبی متنوع در نمایشگاه کتاب 1402 حضور خواهد داشت.

19 اردیبهشت 1402
تعداد: (70)