شیک ترین مدل پرده برای چیدمان منزل

به گزارش وبلاگ خلیج اپ، اینکه چه پرده ای برای خانه خود انتخاب کنیم نقش بسیار مهمی در دکوراسیون و زیبایی خانه ما خواهد داشت.

شیک ترین مدل پرده برای چیدمان منزل

با انتخاب ساده ترین پرده ها به شرطی که با مدل دکوراسیون و مبلمان منزل شما هماهنگ باشد، می توانید پرده های شیک و زیبا در دکور منزل خود داشته باشید. با وبلاگ خلیج اپ همراه باشید.

پرده شیک و زیبا در دکور منزل

درواقع پرده ها یکی از مهم ترین بخش های طراحی دکوراسیون داخلی هستند که جلوه ای دوچندان به فضا می بخشند. دکوراتورها در طراحی های خود همیشه سعی نموده اند برای استفاده از پرده طرحی متفاوت داشته باشند.

پرده هازان چیست؟

پرده با پارچه هازان از استحکام بالا برخوردار بوده و از الیاف ضخیمی تشکیل شده است. همین ضخامت باعث طول عمر بیشتر آن می گردد. پرده هازان نسبت به پرده هایی که پارچه های آن ها ملحفه ای، تور و حریر است، سنگین تر بوده و نور از آن عبور نمی نماید. یعنی نه مثل پرده مخملی فضا را تاریک می نماید و نه مثل پرده توری، فضا را روشن می نماید. برای اینکه خانه خود را زیباتر کنید به مطلب 5 چیزی که هرگز نباید در خانه خود نگه دارید! سر بزنید.

علت استفاده از الیاف مصنوعی در پرده هازان از پرده های شیک و زیبا در دکور منزل

  • چاپ روی پارچه های 100 درصد نخی خوب نمی گردد، به همین علت فراورینمایندگان پارچه همیشه در فراوری پارچه هایی که قرار است روی آن ها چاپ گردد درصدی از الیاف مصنوعی استفاده می نمایند.
  • پارچه هایی که کاملا نخی هستند بعد از چندبار شستشو آب رفت دارند و چون ارتفاع پرده ها در منزل دقیق میزان گیری می شوند این آب رفت موجب ایجاد نارضایتی از ظاهر پرده خواهد شد.
  • ایجاد براقیت و زیبایی بعد از چاپ بر روی پارچه که موجب زیبایی دوچندان پرده خواهد شد.

با توجه به این موارد این اندازه درصد الیاف مصنوعی به کار رفته در بافت پارچه هازان کاملا منطقی و مفید است.

علت محبوبیت پرده هازان

مهم ترین علت محبوبیت پارچه های هازان نرمی، لطافت و در عین حال اصالت این محصولات است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن این است که پرده های هازان را می توان در اتاق خواب، اتاق کودک و حتی فضاهای کاملا اداری استفاده کرد. البته که این جنس پرده مدل های متفاوتی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

انواع مدل های پرده هازان از پرده های شیک و زیبا در دکور منزل

انواع طرح های سنتی، طرح گل، طرح چشم انداز و عکس های طبیعت، طرح های سه بعدی و طرح های مختص اتاق کودک همه و همه می توانند روی پرده هازان چاپ شوند. هر چه جنس هازان بهتر باشد و رنگ های استفاده شده برای چاپ هم کیفیت بهتری داشته باشند، به همان نسبت پرده زیباتری تحویل خواهید گرفت.

قیمت پارچه هازان

پارچه هازان علی رغم کیفیت بالایی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است. به طوریکه در مقایسه با سایر پارچه ها، پارچه مقرون به صرفه قیمتی محسوب می گردد. همین امر باعث شده است در سال های اخیر مورد استقبال قرار بگیرد. با توجه به ویژگی های منحصربه فرد این نوع پرده، قیمت آن ارزش خرید را دارد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب تراس منزل را شیک و مدرن کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "شیک ترین مدل پرده برای چیدمان منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیک ترین مدل پرده برای چیدمان منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید