دریاچه خونین در مکزیک ، پایگاه سفینه های آدم فضایی ها!

به گزارش وبلاگ خلیج اپ، مکزیک از کشورهای مشهور برای رواج داستان های عجیب است و این بار به جای سفینه آدم فضایی ها و یا مومیایی یوفوها صحبت از دریاچه ای است که به وسیله یک هیولا محافظت می گردد و مرکزی برای سفینه بیگانگان شده است.

دریاچه خونین در مکزیک ، پایگاه سفینه های آدم فضایی ها!

تینا مزدکی: چند سالی می گردد که مکزیک در خط مقدم ادعاهای جنجالی قرار گرفته است، از مشاهده سفینه آدم فضایی ها تا مشاهده آدم فضایی ها بر فراز آتشفشان کولیما. حتی سال گذشته گروهی از پزشکان مکزیکی ادعا کردند که مومیایی بیگانگان را پیدا نموده اند. اکنون جالب است بدانید این کشور دریاچه ای دارد که به گفته مردمان محلی به وسیله یک هیولا محافظت می گردد!

دریاچه خونین که به باور محلی ها به وسیله هیولایی شبیه به هیولای لخ نس محافظت می گردد ده ها سال است که خالی از سکنه مانده و بر اساس تئوری های توطئه به مرکزی برای فضاپیماهای بیگانه تبدیل شده است! مردمان محلی بر این باورند که این آتشفشان خاموش در فاصله 800 متری آن از عموم پنهان شده است، آتشفشان رینکن د پرنگوئو و در نزدیکی وال د سنتیاگو مکزیک، قرار گرفته است که فقط به وسیله یک تونل پیچ در پیچ یا به قول مردمان محلی با سفینه فضایی می توان به آن راه پیدا کرد. کسانی که می خواهند از قلمرو خونین هیولا تماشا نمایند باید خم شوند و در یک تونل پیچ در پیچ طولانی حرکت نمایند.

بعضی بر این باورند که این مکان یکی از هفت دهانه لومیناریا است، همان هفت دهانه ای که ظاهرا در امتداد ستارگان صورت فلکی هفت اورنگ قرار دارند. آنها معتقدند که این پیکربندی به این معنی است که مرکز دنیا و زادگاه آزتک ها است و مکانی عالی برای تماشا بشقاب پرنده ها است. محلی ها بعلاوه گزارش داده اند که موجودی را در این دهانه مشاهده نموده اند که تنها با هیولای دریاچه لخ نس قابل مقایسه است.

پس از قدم زدن در تونل طولانی، بازدیدنمایندگان به یک فضای سفید بزرگ می رسند که به وسیله کوه ها و پوشش گیاهی سبز احاطه شده است. این دهانه، بسته به میزان بارندگی، آبی را در خود جای می دهد که می تواند به میزان یک دریاچه یا به میزان یک گودال باشد. در زمان های خاصی از سال، آب می تواند به رنگ قرمز ظاهر گردد و به طور قابل توجهی در برابر خاک سفید دهانه یه چشم بیاید.

آب مایل به قرمز نیز به وسیله افسانه های محلی شرح داده شده است. به گفته بعضی از مردم محلی، پسر جوانی به وسیله اربابش به دهانه آتشفشان فرستاده شد تا ببیند آیا می توان از آن آب برای آبیاری محصولات استفاده کرد یا خیر، پسر میزانی اب برای آزمایش می آورد، در راه به دلایلی آب را از دست می دهد و به جای آب دریاچه، آبی دیگر برای اربابش می آورد. پس از اینکه ارباب که متوجه دروغ او می گردد، پسر آنقدر شرمسار می گردد که خودکشی می نماید. او که در تونل جان خود را می گیرد، خونش با اب مخلوط می گردد و اب دریاچه از ان پس قرمز می گردد. بعضی دیگر نیز بر این باورند که یک جنایتکار پس از ارتکاب جرم در تونل جان خود را از دست داد و این خون او بود که با آب مخلوط شد.

اگرچه آب قرمز را می توان به صورت علمی شرح داد، اما به طرز طعنه آمیزی از آن برای مشخص تراژدی های قریب الوقوع استفاده شده است. در واقع این پدیده ناشی از کمبود اکسیژن در آب است.

در سپتامبر 2017، دهانه آتشفشان رینکن د پرنگوئو توانست زمین لرزه ای را که چندین مکان در مکزیک را لرزاند، پیش بینی کند؛ به این صورت که چند روز قبل از وقوع این زمین لرزه ها، آب های آتشفشان رینکن د پرنگوئو قرمز شده و ظاهرا بوی گندیدگی داده است، در واقع از چند روز قبل یک میکروارگانیسم در صفحات تکتونیکی در رینکن د پرنگوئو وجود داشته است. این ارگانیسم همان چیزی است که باعث می گردد رنگ مایل به قرمز در آب های آتشفشانی ظاهر گردد و به لرزه هایی اشاره می نماید که می تواند ناشی از فوران آتشفشان یا زلزله باشد.

منبع: the sun

5858

منبع: خبرآنلاین

به "دریاچه خونین در مکزیک ، پایگاه سفینه های آدم فضایی ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه خونین در مکزیک ، پایگاه سفینه های آدم فضایی ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید