از بین بردن سفیدی مو با این روغن

به گزارش وبلاگ خلیج اپ، خواص روغن سیاه دانه برای سفیدی مو، به نوعی نویدبخش برطرف سفیدی مو برای همواره است. بعلاوه می توان به رویش مجدد مو با روغن سیاه دانه اشاره کرد.

از بین بردن سفیدی مو با این روغن

اگر در پی یک روش طبیعی و بدون استفاده از داروهای شیمیایی برای برطرف سفیدی مو سر هستید، پیشنهاد می گردد خواص روغن سیاه دانه برای سفیدی مو را جدی بگیرید و با نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای مو آشنا شوید. در این مطلب از وبلاگ خلیج اپ به خواص روغن سیاه دانه برای مو می پردازیم.

خواص روغن سیاه دانه برای برطرف سفیدی مو

سپیدی زودرس مو در افرادی که سن پایینی دارند و جوان به حساب می آیند، اتفاقی ناراحت نماینده است. به گونه ای که در پی راه حلی برای برطرف بروز پیری زودرس در موها هستند. متخصصان تغذیه و زیبایی توانستند خواص روغن سیاه دانه برای سفیدی مو را کشف نموده و از این روغن برای برطرف سفیدی مو سر بهره ببرند.

خواص روغن سیاه دانه برای سفیدی مو، از وجود مواد مغذی معدنی و ویتامین ها برای تغذیه مناسب مو در سیاه دانه نشئت می گیرد. این مواد مغذی عبارتند از مس، منگنز، کلسیم، منیزیم، آهن، روی، فسفر، ویتامین B1، اسیدهای آمینه، سلنیوم، ملانین و فیبر رژیمی. این ترکیبات در کنار هم در برطرف سفیدی مو بسیار موثر هستند.

در طب سنتی سیاه دانه یک ماده غذایی قوی برای ضد پیری شناخته شده است. روغن سیاه دانه به علت داشتن ملانوسیت برای فراوری ملانین، یعنی رنگدانه ای که مسئول رنگ مو و مراقبت از پوست هستند، پوسته سر را تحریک و از سفیدی زودرس مو جلوگیری می نمایند. برطرف سفیدی مو با سیاه دانه امکان پذیر است زیرا آنتی اکسیدان های موجود در سیاه دانه رادیکال های آزادی که روی سفیدی مو و پیری زودرس پوست اثر دارند را خنثی نموده و در تقویت رنگدانه های مو بسیار موثر است.

نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای مو

خواص روغن سیاه دانه برای سفیدی مو به میزان ای است که این دانه های معطر و پر از روغن را در صدر استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی قرار داده است. نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای مو به این شکل است که موها و پوست سر خود را با این روغن ماساژ دهید. یک شبانه روز اجازه دهید این روغن روی موهای شما بماند، سپس آن را با آب گرم بشویید.

یک روش مناسب برای استفاده از روغن سیاه دانه برای مو کاربرد روغن زیتون همراه روغن سیاه دانه برای برطرف سفیدی مو است. هر روز موهای خود را با این ترکیب ماساژ دهید. بعد از یک ساعت با آب گرم شسته و کم کم منتظر تغییر سفیدی رنگ موها باشید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه این 3 دمنوش موهای شما را پرپشت و ابریشمی می نماید را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا

به "از بین بردن سفیدی مو با این روغن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بین بردن سفیدی مو با این روغن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید