والیبال

سزار ریزورت شهرکی با معماری مدیترانه ای در قبرس شمالی

در قلب دریای مدیترانه، جایی که خورشید می درخشد و نسیم دلچسب ساحل، پوست ساکنین را نوازش می دهد، نگینی به نام سزار ریزورت می درخشد! این شهرک ساحلی بی نظیر با معماری مدرن مدیترانه ای و امکانات رفاهی بی نظیر، شما را به اقامت در درون یک رویا دعوت می نماید. در...

12 اسفند 1402

بهترین بازیکن دنیا به ترکیه کوچ کرد

اروین انگاپت، دریافت کننده و قدرتی زن سابق مودنا ایتالیا و تیم ملی والیبال فرانسه، که توانسته عنوان قهرمانی المپیک را به دست بیاورد با یک قرارداد مالی سنگین از مودنا ایتالیا راهی هالک بانک ترکیه شد.

5 تیر 1402

30 مورد از مراقبت های قبل و بعد از عمل بینی که باید جدی بگیرید

اگر به تازگی بینی خود را عمل نموده اید یا قصد انجام این کار را دارید، باید بدانید چه قبل و چه بعد از این عمل مهم، اقداماتی است که می بایست حتما آن ها را انجام دهید تا یک عمل موفقیت آمیز داشته باشید. در این مطلب قصد داریم به مراقبت های بعد از عمل بینی بپردازیم؛...

27 دی 1401

آشنایی با تفریحات قشم؛ از زیر دریا تا لذت پرواز در آسمان جزیره

فکر می کنید کدام شهر برای گذراندن تعطیلات آخر هفته یا مسافرت های خانوادگی بهتر است؟ بدون تردید در کشورمان جاذبه های دیدنی و منطقه ها بکر به قدری وجود دارد که انتخاب را سخت می کند، ولی وقتی حرف از دریا، طبیعت بکر و تفریحات آبی در میان باشد، چه مقصدی بهتر...

8 خرداد 1401

بوستان کوهسنگی مشهد کجاست؟

کوهسنگی مشهد، یکی از پارک های قدیمی شهر است که به خاطر هوای تازه و منظره زیبایش، خیلی ها چند ساعتی را برای رفتن به آن اختصاص می دهند؛ چه خود مشهدی ها و چه مسافران این شهر زیارتی. این پارک، بعد از حرم امام رضا (ع) و آرامگاه فردوسی، سومین جاذبه پرطرفدار مشهد...

17 اردیبهشت 1401

10 سرگرمی رایگان و فوق العاده بارسلون را تجربه کنید

از تجربیات بی نظیر سفر به بارسلون، بدون اینکه احساس ورشکستگی کنید، در این مقاله بهره مند شوید و لذت ببرید.

14 اردیبهشت 1401

فولادی ها با شکست نماینده والیبال ازبکستان به دومین برد خود دست یافتند

تیم والیبال فولاد سیرجان در سومین روز رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا نماینده ازبکستان را شکست داد.

7 آبان 1400

گنبد همیشه خوب والیبال بازی می کند

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال شهرداری ارومیه امروز جمعه در دیدارهای هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال با نتیجه 3 بر صفر تیم شهرداری گنبد را شکست داد.

12 دی 1399

لیگ برتر والیبال، سایپا مغلوب شهداب یزد شد

تیم والیبال سایپا در هفته دهم لیگ برتر مغلوب شهداب یزد شد.

30 آذر 1399

کولاکوویچ برنامه تیم ملی را خاطرنشان کرد، باشگاه پیکان درخواستی نداشت

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون والیبال در پی شیوع ویروس کرونا تصمیم به تعطیلی رقابت های لیگ برتر گرفت؛ تصیمی که در دو بخش زنان و مردان متناقض بود و ابهاماتی را به وجود آورد.

31 فروردین 1399

هفته سوم برای ایران بدون امتیاز به پایان رسید

خبرنگاران: هفته سوم لیگ جهانی والیبال با صدرنشینی ایتالیا و آمریکا در گروه تیم های برتر به پایان رسید.

12 دی 1398

شروع هفته سوم با روزهای سخت والیبال ایران، تقابل با سرمربی پیشین

به گزارش خبرنگاران، دیدارهای نخستِ هفته سوم لیگ ملت های والیبال فردا و در گروه ایران به میزبانی روسیه شروع می گردد. شاگردان ایگور کولاکوویچ که تا خاتمه هفته دوم تنها پیروز به کسب دو پیروزی از شش بازی خود شده اند این هفته به دنبال جبران شکست ها هستند.

19 آذر 1398

خیز بسکتبال باویلچر جوانان به مسابقات جهانی

خبرنگاران- گروه استان ها: ارد وی تمرینی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران از 22 آبان در شهر آمل آغاز شده و امروز به انتها می رسد.

8 آذر 1398

کولاکوویچ: نتوانستیم با تمام انرژی بازی کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: شانس بازی مقابل یکی از بهترین تیم های جهان را داشتند ولی نتوانستند با تمام انرژی مقابل این تیم بازی کنند.

6 آذر 1398