تئاتر

جشنواره تئاتر عروسکی خلاق کاشان در راستای گردشگری رویداد محور برگزار می شود

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، جشنواره تئاتر عروسکی خلاق کاشان در راستای گردشگری رویداد محور برگزار می شود.

5 دی 1402

گرانی کاغذ مانع تألیف است، معنای ترجمه این نیست که خودمان را گم کنیم

بهرام دبیری نقاش که به تازگی کتاب باید می گفتم از او منتشر شده است در گفت وگو با خبرنگاران ؛ در خصوص مسائل هنرمندان در حوزه تألیف گفت: من گمان می کنم ادبیات نسبت به بقیه هنرها گرفتارتر است، چرا که موضوع سانسور وجود دارد، موضوع کاغذ و گرانی آن، موضوع ناشر...

5 شهریور 1402

چطور در هتل پرشین پلازا مراسم یا همایش برگزار کنیم؟

این روزها هتل ها نه تنها محلی برای اقامت هستند بلکه بسیاری از سازمان ها و مردم برای برگزاری مراسم خود ترجیح می دهند تا آنها را در تالارها و سالن های همایش هتل ها و برگزار نمایند.

18 تیر 1402

نمایش دَرِگوشی به تالار هنر می رود

به گزارش خبرنگاران ؛ نمایش درِگوشی که بر اساس داستان مربای شیرین اثر هوشنگ مرادی کرمانی نوشته شده است به نویسندگی و کارگردانی نرگس اصغری از دوشنبه 25 اردیبهشت ساعت 17:30 در تالار هنر به صحنه می رود.

19 اردیبهشت 1402

خواننده بارون اومد و ... در راه استرالیا

علیرضا طلیسچی خواننده شناخته شده موسیقی پاپ که روزهای شلوغی را پشت سر می گذارد، پس از اجراهای متعدد در فروردین، حالا ماراتن کنسرت های او از ابتدای اردیبهشت شروع شده و بدون یک روز استراحت، اجراهایش را یکی پس از دیگری روی صحنه می برد.

9 اردیبهشت 1402

تور اروپا پاییز و زمستان 1402

تور اروپا پاییز و زمستان 1402 یکی از تورهای به یادمانی و خاطره انگیز برای شما خواهد بود، چون بسیار متنوع و منحصربه فرد است.

26 دی 1401

میدان تایمز نیویورک ، میدانی که خارج از کره زمین هم قابل تشخیص است

این شهر هرگز به خواب نمیرود این جمله ، لقب میدان نیویورک است که یکی از پرطرفدار ترین خیابان های دنیا به شمار میرود و سالانه حدود 50 میلیون نفر بازدید کننده دارد.خیابانی پر از ماشین های رنگارنگ، بنرهای مختلف رنگی و فلاشرهای چشمک زن، مردمی در حال قدم زدن...

21 دی 1401

برترین جاذبه های گردشگری مشهد و لذت تفریح در شهری مذهبی

در مقاله بهترین جاذبه های گردشگری مشهد آمده که به طور حتم در سفر به یک شهر و یا استان تمام تلاش ما بر این خواهد بود که از تمامی نواحی دیدنی و جذابیت های باستانی طبیعی منطقه دیدن کنیم. به این ترتیب می توانیم با تورهای طبیعت گردی و یا تورهای یک روزه ای که...

19 دی 1401

بیوگرافی آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان پس از آن هم در نمایش های بهرام چوبینه، ژاندارک، نسل آواره، نمایش بی کلام و دایره گچی قفقازیبه ایفای نقش پرداخت. در ادامه آزیتا حاجیان فعالیت در سینما را در سال 1368 و با فیلم سارق عروسک ها ساخته محمدرضا هنرمند شروع کرد.

5 مهر 1401

برج های ترامپ کجاست؟

ممکن است به قصد خرید به اینجا بروید اما با تماشا امکانات تفریحی آن محال است وسوسه نشوید. برج های ترامپ ساختمان های مدرن و لوکسی هستند که تفریح های بی شماری دارند. در ادامه در خصوص این برج ها بیشتر بخوانید.

30 شهریور 1401

نایب قهرمان دنیا و المپیک برنده سوپر مسابقه کشتی آمریکا، کاکس عمدا به اسنایدر باخت؟

دو مسابقه ای که تحت عنوان سوپر مسابقه زیر نظر کمپانی ورزشی رودیس بین جی دن کاکس و کایل اسنایدر برگزار گردید، با رجحان اسنایدر به خاتمه رسید.

5 خرداد 1401

همدان از نگاه سفرنامه نویسان خارجی

همدان یکی از اولین مرکز های ایران است. آرامگاه دو تن از شخصیت های افسانه ای عهد عتیق به شمار می رود. کتیبه های شاهان بزرگ هخامنشی را در دل دارد و البته پدر علم پزشکی جایگاهی جاودانی در آن شهر به خود اختصاص داده است. همه اینها در کنار غار بزرگ علیصدر باعث...

6 اسفند 1400

برگزاری اختتامیه جشنواره سراسری نمایشنامه نویسی فخرایی در قائمشهر

خبرنگاران/مازندران دبیر اولین جشنواره نمایشنامه نویسی فخرایی از برگزاری اختتامیه این جشنواره عصر فردا 12 آذرماه در قائمشهر اطلاع داد.

30 دی 1400

کاتلین به شهرزاد می رود

تهران (پانا) - نمایش کاتلین به نویسندگی، طراحی و کارگردانی مهدی یوسفیان از روز چهارشنبه 19 آبان ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

13 آذر 1400

امیر مشهدی عباس: سینمای کودک چیزی به نام اکران ندارد

تهران (پانا) - امیر مشهدی عباس مدیرکل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان ضمن تأکید بر منعکس نشدن دغدغه های بچه ها در سینمای کودک، از نقش پدری جشنواره فیلم کودک برای این ژانر گفت.

29 آبان 1399

فراخوان اعطای تسهیلات حمایتی به فعالان بخش هنری

تهران (پانا) - ثبت نام اعطای تسهیلات حمایتی قرض الحسنه ویژه فعالان حوزه های نمایش، تجسمی، موسیقی، مدو لباس، مؤسسات تک منظوره و آموزشگاه های آزاد هنری آغاز شد.

24 آبان 1399