مهران مهد مهمان نوازی و پذیرایی از زوار حسینی

به گزارش وبلاگ خلیج اپ، رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه مردم استان ایلام و شهر مهران امسال نیز برای خدمت به زائران سنگ تمام خواهند گذاشت گفت:مهمان نوازی این خطه از کشور ایران اسلامی زبانزد خاص و عام است.

مهران مهد مهمان نوازی و پذیرایی از زوار حسینی

به گزارش خبرنگار از ؛ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار کرد: تردد زائران با توجه به لغو ویزا آغاز شده و روزانه ما شاهد حضور این عزیزان برای خروج از خاتمهه مرزی مهران هستیم و می طلبد که برنامه ریزی مناسب برای خدمت رسانی به زائران داشته باشیم.

او افزود: با توجه به شرایط پیش آمده و سفر زائران به عتبات عالیات با افزایش تردد در محور های مواصلاتی روبرو هستیم که همکاران ما در محور های مواصلاتی حضور دارند و تلاش می کنند تا به نحو مطلوب به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمات رسانی کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: از رانندگان عزیز ایلامی و مهرانی تقاضا داریم که برای جابجایی مسافر از شهر مهران تا خاتمهه مرزی، از وسایل نقلیه باربری و کشاورزی با توجه به خطراتی این دسته از وسایل نقلیه دارند استفاده نکنند.

او شرح داد: با توجه به احتمال افزایش زائران در اربعین حسینی و لزوم استفاده از پارکینگ برای پارک خودرو ها، از مردم عزیز مهران که زمین هایی برای تهیه پارکینگ دارند تقاضا داریم به فرمانداری و کمیته زیرساخت مراجعه و با کسب مجوز، ثبت نام و اقدام کنند.

سرهنگ همتی زاده یادآور شد: احتمال دارد در روز های آینده و ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و خصوصاً اربعین حسینی، محدودیت های ترافیکی برای سهولت در تردد زائران به وجود آید که می طلبد هم استانی ها و زائران عزیز با خادمان خود در پلیس راه همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

همتی زاده در خاتمه گفت: اگر محدودیت های ترافیکی در محور های مواصلاتی با توجه به حجم تردد به وجود آید حتماً از طریق کانال پلیس ایلام به نشانی https://sapp.ir/police-ilam و صدا وسیمای مرکز ایلام به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مهران مهد مهمان نوازی و پذیرایی از زوار حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهران مهد مهمان نوازی و پذیرایی از زوار حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید