منابع مازاد بانکی آذربایجان غربی صرف حمایت از فراوری گردد

به گزارش وبلاگ خلیج اپ، خبرنگاران/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه طبق قانون برنامه ششم توسعه بانکهای غیرتخصصی باید 15 درصد از منابع خود را صرف پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی نمایند، گفت: این امر به درستی انجام نمی گردد و انتظار می رود بانک های غیرتخصصی در اجرای این موضوع در آذربایجان غربی که ظرفیت های ویژه کشاورزی دارد به درستی عمل نمایند.

منابع مازاد بانکی آذربایجان غربی صرف حمایت از فراوری گردد

بهنام شهدی امروز 20 فروردین در جلسه تنظیم بازار و کمیته مالی ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر ضرورت استفاده از منابع مازاد بانکی استان برای حمایت از فراوری اضافه کرد: 6000 میلیارد تومان منابع مازاد بانکی با سود 18 درصد متعلق به استان موجود است که سیستم بانکی باید در اخذ این منابع و تخصیص آن به بخش فراوری اهتمام جدی داشته باشد.

وی در مورد تدابیر اندیشیده شده برای تامین اقلام اساسی در بحث کرونا و ماه مبارک رمضان نیز گفت: با همکاری دستگاه های مسئول اقلام اساسی مردم به طور کامل ذخیره سازی شده و مسئله ای از این بابت وجود ندارد.

به گزارش وبلاگ خلیج اپ، شهدی اضافه کرد: اقلام سلامت محور برای مدیریت بیماری کرونا نیز از شرایط قابل قبولی در استان برخوردار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "منابع مازاد بانکی آذربایجان غربی صرف حمایت از فراوری گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منابع مازاد بانکی آذربایجان غربی صرف حمایت از فراوری گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید