طراحی تازه نادر فقیه زاده در چانگان

به گزارش وبلاگ خلیج اپ، ما به زودی به یکه تاز صنعت خودروهای برقی در جهان تبدیل می شویم. این را تان بهونگ، مدیر اجرایی کمپانی خودروسازی چانگان و مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره آواتار می گوید؛ برندی که زیرمجموعه هواوی است و در زمینه تولید خودورهای برقی کارش را توسعه داده است.

طراحی تازه نادر فقیه زاده در چانگان

ابتدای سال گذشته میلادی بود که خبر رسید چانگان می خواهد به تنهایی این خودرو زیبا یعنی آواتار را به بازار عرضه کند و با اتکا به دانش طراحان خودش، محصولی تولید کند که یکه تاز باشد، اما این رؤیا دیری نپایید، چون چنین توانی نداشتند. بنابراین هواوی وارد شد و روی آواتار سرمایه گذاری کرد تا با امکانات خودش، این خودرو را تولید و طراحی کند.

قدم اول این بود که یک طراح چیره دست را استخدام کند، کسی که برگ برنده این کمپانی باشد. در نتیجه تمام راه ها به یک نام ختم شد: نادر فقیه زاده. فقیه زاده که یکی از بهترین و شناخته شده ترین طراحان خودرو در دنیا به شمار می رود و قبلاً در شرکت بی ام و مشغول به کار بوده است، این بار به چین آمده تا بتواند آواتار را طراحی کند. اگر خواستید درباره نادر فقیه زاده و طراحی هایش بیشتر بدانید، حتما رد او را در طراحی بی ام و i8 و بی ام و سری هفت دنبال کنید.

فقیه زاده اولین مدل آواتار را بعد از مدتی طراحی کرد و این ماشین در قالب یک کراس اوور برقی در سایز میانه ساخته شده است. بر اساس اعلام Changan، Huawei، CATL، (3 کمپانی بزرگی که در تولید آواتار سهیم هستند) خط تولید این خودرو برقی هوشمند (Avatar E11) با موفقیت در کارخانه چونگ چینگ راه اندازی شده است. همچنین این خودرو مجذوب کننده در 3 ماهه دوم سال آینده (سال 2022)، به طور رسمی فروخته می شود.

خودرو Avatar E11 می تواند با یک بار شارژ مسافت 700 کیلومتری را طی کند. البته در این خودرو از یک پک باتری 200 کیلوواتی استفاده شده است. این ماشین برقی نه تنها از نظر سخت افزاری بلکه از نظر قدرت و موتور از هیچ یک از رقبا کم ندارد. صفر تا صد این خودرو هم 4 ثانیه است؛ عددی که برای این خودرو بسیار عالی است و در میان خودروهای بنزینی هم ایده ئال به نظر می رسد.

مدیران چانگان پیش بینی کرده اند که تا سال 2030 حدود 5.4 میلیون دستگاه خودرو به بفروشند. آنها همچنین انتظار دارند که بتوانند در زنجیره صنعت 150 میلیارد یوانی چین، برای ساخت نرم افزار و قابلیت های هوشمند در 5 سال آینده هم سرمایه گذاری کنند.

آگهی های خرید و فروش خودرو

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ خلیج اپ مطالعه کنید

منبع: بلاگ دیوار

به "طراحی تازه نادر فقیه زاده در چانگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی تازه نادر فقیه زاده در چانگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید