خبر بسیار راضی کننده برای طرفداران پرسپولیس

به گزارش وبلاگ خلیج اپ، در روز هایی که پرسپولیس وارد چالش شده و شرایط اردویی این تیم به واسطه اتفاقاتی که بعد از جدال حساس با النصر عربستان به آن خواهیم پرداخت چندان مساعد ارزیابی نمی گردد، شاید خبر خشنود کننده برای طرفداران این تیم و بعلاوه کادرفنی، بالا رفتن احتمال بازی علیرضا بیرانوند شماره یک مطمئن سرخ ها در ملاقات حساس برابر رونالدو و هم تیمی هایش باشد.

خبر بسیار راضی کننده برای طرفداران پرسپولیس

علیرضا بیرانوند که در اردو های تیم ملی طی چند وقت اخیر با مصدومیت های عجیب و سریالی روبرو شده، با پیگیری روند درمانی اش اکنون با شانس بالای 99 درصد برای حضور در جدال با النصر عربستان روبرو شده است.

سریال مصدومیت های او از جدال با انگلیس و طی برخوردی که با مجید حسینی داشت استارت خورد و در ادامه نیز در اتفاقی دردناک در فینال کافا مقابل ازبکستان نیز از ناحیه فک دچار آسیب جدی شد. بیرانوند در هر دو مرحله، اما توانست خود را خیلی زود به بازی ها برساند و در جام جهانی در سومین جدال تیم ملی برابر آمریکا به میدان رفت و بعد از مصدومیت در تاشکند نیز علیرغم شایعاتی که در مورد از دست دادن جدال های ابتدایی لیگ در ترکیب پرسپولیس شکل گرفته بود، به میدان رفت و توانسته طی چهار بازی سه کلین شیت به نام خود کند. او اینبار نیز در جدال با بلغارستان دچار مصدومیت شد تا شوک بزرگی به پرسپولیسی که دروازه بان دوم نامداری در اختیار ندارد و خود را مهیای جدال تاریخی با النصر که کریس رونالدو را در ترکیب دارد، آماده می نماید وارد گردد.

با این حال علیرغم خبری که چندی پیش به واسطه آخرین مراحل آماده سازی و درمانی بیرانوند منتشر نموده بودیم، اکنون همه چیز مثبت پیش می رود و گفته می گردد علیرضا بیرانوند با پیگیری پرفشار برنامه درمانی خود را مهیای جدال با النصر می نماید.

شماره یک مورداعتماد کادرفنی و پرسپولیسی ها هرچند از شرایط نگران کننده و شرایط بدنی خود خبر داده، اما پیگیری ها از بعضی پزشکان صاحبنام که تجربه کار در تیم های ورزشی و باشگاهی را در کارنامه دارند، با آنالیز تصاویری که دروازه بان پرسپولیس از خود منتشر نموده، مدعی شده اند که احتمال حضور او در این جدال حساس به بالاترین حد خود رسیده و از سوی دیگر به واسطه نوع و ناحیه مصدومیت و پست این بازیکن، او قادر خواهد بود با تدابیر پزشکی شانس صد درصدی بازی در این جدال را به دست بیاورد تا نگرانی بزرگ طرفداران را به این شکل بهبود بخشد.

حضور علیرضا بیرانوند در جدال با النصر به واسطه تجربه تقابل پیروزی که این دروازه بان برابر کریس رونالدو در جام جهانی روسیه با گرفتن پنالتی کاپیتان پرتغالی ها ثبت نموده، یکی از فریم های هیجان انگیز و روحیه بخش برای طرفداران پرسپولیس محسوب می گردد. جایی که او پیش از این رقابت ها کری جالبی را با کاپیتان پرتغال که انتظار می رفت روز پیروزی را برابر ایران پشت سر بگذارد، استارت زده و با جمله چطوری کریس به استقبال وی رفت و در نهایت پنالتی وی را هم گرفت.

اکنون طرفداران پرسپولیس امیدوارند شاهد دومین سیزن از تقابل پیروز علیرضا بیرانوند مقابل کریس رونالدو و اکران دوباره چطوری کریس شماره یک محبوب خود باشند. باید دید اینبار این تقابل با چه شرایطی همراه خواهد بود و بیرانوند قادر خواهد بود تصویری تازه از کامیابی خود مقابل بهترین گلزن تاریخ فوتبال در رده ملی به جا بگذارد یا خیر.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "خبر بسیار راضی کننده برای طرفداران پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بسیار راضی کننده برای طرفداران پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید