تصمیم جالب جواد نکونام برای کاپیتان تازه استقلال

به گزارش وبلاگ خلیج اپ، با توجه به جدایی عارف غلامی و فسخ یک طرفه رافائل سیلوا با استقلال جواد نکونام باید برای ترمیم خط دفاعی تیمش اقدام کند.

تصمیم جالب جواد نکونام برای کاپیتان تازه استقلال

به گزارش وبلاگ خلیج اپ ستاره ملی پوش استقلال که سال جاری در صورت غیبت سیدحسین حسینی کاپیتان آبی پوشان خواهد بود، یکی از نفراتی است که جواد نکونام روی او حساب ویژه ای باز نموده است.

با توجه به جدایی عارف غلامی و فسخ یک طرفه رافائل سیلوا با استقلال جواد نکونام باید برای ترمیم خط دفاعی تیمش اقدام کند. یکی از تصمیمات جالب نکونام در این باره به روزبه چشمی می گردد.

چشمی که در سال های گذشته بین دفاع وسط و هافبک دفاعی در چرخش بوده و با نظر سرمربیان مختلف در این دو پست به میدان رفته، حالا ممکن است دوباره دفاع وسط گردد. او در زمان ریکاردو ساپینتو هافبک وسط آبی پوشان بود و نکونام بدش نمی آید در فصل نو از چشمی در دفاع وسط بهره بگیرد.

سرمربی استقلال چشمی را در دفاع سه نفره برترین بازیکنی را می داند که نقش دفاع آخر را داشته باشد و با او صحبت هایی نیز درباره تغییر پستش نموده است.

با این حال قرار است در روزهای آینده همه چیز بیشتر مورد آنالیز قرار بگیرد و در نهایت نکونام تصمیم خود درباره استفاده از روزبه چشمی در خط دفاعی استقلال را اتخاذ کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصمیم جالب جواد نکونام برای کاپیتان تازه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم جالب جواد نکونام برای کاپیتان تازه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید