بنچمارک ها از عملکرد مشابه اگزینوس 2400 و اسنپدراگون 8 نسل 3 خبر می دهند

به گزارش وبلاگ خلیج اپ، بعد از اینکه مشخص شد سامسونگ بار دیگر برای گوشی های سری گلکسی S24 به استفاده از دو چیپست روی آورده، این تصمیم نگرانی های زیادی ایجاد کرد. البته سال جاری مدل اولترا در تمام بازارها با اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه می گردد ولی گلکسی S24 و S24 پلاس در بیشتر بازارها-از جمله ایران-با اگزینوس 2400 به دست کاربران می رسند. حالا یکی از کانال های یوتیوب به نام NL Tech نتایج بنچمارک های این دو تراشه را منتشر نموده که نشان می دهند از نظر عملکردی تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند.

بنچمارک ها از عملکرد مشابه اگزینوس 2400 و اسنپدراگون 8 نسل 3 خبر می دهند

باید خاطرنشان کنیم گوشی های آنالیز شده در این تست مبتنی بر فریم ور پیش از عرضه نهایی گوشی ها هستند و بنابراین ممکن است بعد از نهایی شدن این فریم ور ، نتایج بنچمارک ها تا حدی تغییر کند. اما در هر صورت چنین تست هایی تا حد خوبی ما را با شرایط این دو تراشه نسبت به یکدیگر آشنا می نمایند.

اول از همه باید به بنچمارک Geekbench 6 اشاره کنیم که اسنپدراگون 8 نسل 3 در تست تک هسته ای و چند هسته ای پیروز شده بهتر از رقیب خود عمل کند. اما این تفاوت در تست تک هسته ای ناچیز است و در تست چند هسته ای هم با اختلاف سرعت زیادی روبرو نیستیم. اما در این میان پردازنده گرافیکی اگزینوس 2400 پیروز شده توان خود را به رخ اسنپدراگون بکشد.

در بنچمارک AnTuTu هم اسنپدراگون 8 نسل 3 بهتر ظاهر شده ولی در این تست هم با اختلاف زیادی روبرو نیستیم.

در تست 3D Mark Solar که از رهگیری پرتو استفاده می نماید، اگزینوس 2400 به طور محسوسی بهتر عمل می نماید و حتی در زمینه مدیریت حرارت هم حرف بیشتری برای گفتن دارد. باید تاکید کنیم که این نتایج مربوط به تست های اولیه است و تا چند روز آینده با قاطعیت بیشتری می توانیم در خصوص تفاوت عملکردی این دو تراشه صحبت کنیم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "بنچمارک ها از عملکرد مشابه اگزینوس 2400 و اسنپدراگون 8 نسل 3 خبر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنچمارک ها از عملکرد مشابه اگزینوس 2400 و اسنپدراگون 8 نسل 3 خبر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید