ببینید؛ بازی سولزلایک دوبعدی Nine Sols در خرداد ماه برای کامپیوتر عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ خلیج اپ، استودیوی Red Candle Games به تازگی اعلام نموده که بازی اکشن و پلتفرمر Nine Sols در خرداد ماه برای رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

ببینید؛ بازی سولزلایک دوبعدی Nine Sols در خرداد ماه برای کامپیوتر عرضه می گردد

استودیوی سازنده نام خود را با آثار ترسناک روان شناختی مانند Detention و Devotion بر سر زبان ها انداخت اما بازی سوم آن یعنی Nine Sols، این استودیو را به سمت ژانر اکشن پلتفرمر می برد. این بازی با الهام از سکیرو در سال 2021 معرفی گردید و جلوه های هنری طراحی شده با دست و نوعی زیبایی شناسی دارد که عناصر علمی تخیلی، سایبرپانک، اساطیر شرقی به ویژه یی کمانگیز و تائوئیسم را در هم می آمیزد. بازیکنان یک جنگجوی گربه مانند به نام یی (Yi) را کنترل می نمایند که پس از سال ها خواب در نیو کونلون (New Kunlun)، شهری برای انسان ها که به وسیله نه فرمانروای خداگونه ساخته شده ، بیدار می گردد.

لازم به ذکر است که نیو کونلون به عنوان آخرین پناهگاه سولاریان، برای قرن ها در سکوت مانده است. در درون این قلمرو وسیع، خدایان باستان زمین موعودی را برای انسان ها به جا گذاشتند که برای همواره به وسیله آیین های مقدس محافظت می گردد، با این حال حقیقت این دنیا برای بیشتر افراد ناشناخته به جای مانده است. یی در مسیر خود اسرار یک نژاد بیگانه باستانی را کشف نموده و از سرنوشت بشر آگاه خواهد شد.

این بازی در سبک مترویدوانیای دو بعدی دارای نبرد های سریع و سیستم پری (Parry) است که مستقیما از Sekiro: Shadows Die Twice الهام گرفته شده است. یی علاوه بر شمشیر به کمان الهی نیز مسلح شده و از طلسم های تائویی برای انفجار دشمنان استفاده می نماید. یک نقشه گسترده و به هم پیوسته دارای تعداد زیادی NPC برای یاری جهت ارتقاهای مختلف، اسرار و نبرد های چالش برانگیز با موضوع باس های متنوع نیز وجود دارد. با توجه به تریلر منتشر شده به نظر می رسد که با اثری مجذوب کننده روبرو خواهیم بود که در کنار گیم پلی ظاهرا سرگرم نماینده، جلوه های بصری مجذوب کنندهی نیز دارد.

بازی Nine Sols در 29 مه (9 خرداد) امسال برای رایانه های شخصی به وسیله استیم در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Game Informer

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ بازی سولزلایک دوبعدی Nine Sols در خرداد ماه برای کامپیوتر عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازی سولزلایک دوبعدی Nine Sols در خرداد ماه برای کامپیوتر عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید