این ستاره 56 ساله تا ابد بازی می کند!

به گزارش وبلاگ خلیج اپ، باشگاه پرتغالی اولیویرنزه که در لیگ دسته دوم این کشور حضور دارد اعلام کرد قرارداد ستاره ژاپنی اش کازویوشی میورا را یک سال تمدید کرده است.

این ستاره 56 ساله تا ابد بازی می کند!

این خبر اهمیت ویژه ای دارد چرا که باعث می شود کینگ کازو تا سن 57سالگی به بازی کردن به عنوان فوتبالیست حرفه ای ادامه بدهد. رکوردی باورنکردنی برای اسطوره ژاپنی که به معنای واقعی کلمه ثابت کرده سن فقط یک عدد است.

کازویوشی میورا در ماه ژانویه گذشته از باشگاه ژاپنی یوکوهاما اف سی که در جی لیگ حضور دارد به صورت قرضی به این تیم دسته دومی پرتغالی پیوست. میورا تا خاتمه فصل گذشته برای اولیورینزه به میدان رفت و در آخرین بازی فصل که این تیم پیروز شد حریفش را 4-3 شکست دهد ستاره ژاپنی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

میورا در خاتمه آن مسابقه به رسانه ها گفت هیچ قصدی برای بازنشستگی ندارد و می خواهد تا شصت سالگی فوتبالیست بماند. امروز با اعلام تمدید قرارداد او با اولیویرنزه مشخص شد کینگ کازو برای رسیدن به این هدفش اصرار دارد.

باشگاه اولیورینزه با انتشار اطلاعیه ای کوتاه در این باره گفت: کازو میورا به حضور در تیم ما ادامه خواهد داد. به خاطر حمایت های همیشگی ات از ما در فصلی که گذشت از تو متشکریم.

میورا نه تنها در کشورش ژاپن بلکه در دیگر نقاط دنیا هواداران زیادی دارد. فوتبال دوستان این فوتبالیست پیرنشدنی را با لقب کینگ کازو می شناسند. تابستان گذشته که پاری سن ژرمن برای یک تور تابستانی به ژاپن سفر کرد ستاره های بزرگ این تیم مثل مسی، نیمار و امباپه سراغ کازو را گرفتند و به اردوی پی اس جی دعوتش کردند.

کازویوشی میورا حالا خودش را برای اردوی پیش فصل تیم پرتغالی آماده می کند و گفته می شود او روز 15 جولای در دیدار محبت آمیز ای که اولیورینزه مقابل فافه برگزار خواهد کرد به میدان می رود. فصل آینده همچنان شاهد حضور کینگ کازو در مستطیل سبز خواهیم بود.

منبع: فرارو

به "این ستاره 56 ساله تا ابد بازی می کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ستاره 56 ساله تا ابد بازی می کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید