الکترونیک آرتز از بازی رالی نو خود به نام EA Sports WRC رونمایی کرد؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش وبلاگ خلیج اپ، لیگ قهرمانی دنیای رالی (World Rally Champion) همواره ورزش جذابی بوده و هواداران بسیار زیادی داشته است. تفاوت این سبک ریسینگ (Racing) با سبک های دیگر در این است که رقابت در آن بسیار شدید بوده و از طرفی جاده های آن نیز بسیار خاص است. به این شکل که در مسابقات معمولی شما باید روی آسفالت و خیابان رقابت کنید ولی در رالی شما وارد خاک و منطقه ها بدون آسفالت می شوید.

الکترونیک آرتز از بازی رالی نو خود به نام EA Sports WRC رونمایی کرد؛ تریلر آن را ببینید

همین شرایط خاص باعث شده تا دنیای رالی هواداران بسیار زیادی داشته باشد. ماشین های این مسابقات نیز بسیار خاص بوده و ظاهر عجیبی دارند. شرکت های مختلفی نیز در این مسابقات شرکت نموده و برای پیروزی در آن کوشش می نمایند. از طرفی هیجان در این مسابقات بسیار بالا بوده و همین موضوع باعث شده که پتانسیل خوبی برای یک بازی داشته باشد.

در این مدت شرکت های مختلفی کوشش کردند تا یک بازی از لیگ قهرمانی دنیای رالی بسازند و حال نوبت به شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) رسیده است. بازی لیگ قهرمان دنیای رالی الکترونیک آرتز چندی پیش برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر معرفی گردید. نکته جالب اینجاست که شرکت سازنده تاریخ عرضه آن را نیز اعلام نموده و ما در پاییز سال جاری شاهد عرضه این بازی خواهیم بود.

بازی لیگ قهرمانی دنیای رالی شرکت الکترونیک آرتز بزرگ ترین عنوان ساخته شده از دنیای رالی بوده و آزادی عمل بسیار زیادی به کاربران می دهد. به حدی که شما می توانید ماشین خود را طراحی نموده و با افراد دیگر به رقابت بپردازید. همینطور اینکه جدول رقابت واقعی در این بازی وجود داشته و بازیکنان به صورت آنلاین می توانند در مسابقات مختلف شرکت نمایند.

افراد سازنده این بازی همان تیم سازنده بازی های درت رالی (DiRT Rally) هستند و به همین علت شاخصه های مشترک زیادی میان این دو بازی وجود دارد. مخصوصاً اینکه هر دو حول رالی و مسابقات در جاده های خاکی می گردند. نکته اصلی اینجاست که بازی لیگ قهرمانی دنیای رالی الکترونیک آرتز به شما اجازه می دهد تا ماشین خود را طراحی نموده و وارد بازی بشوید.

شما می توانید وارد مسابقات تازه بشوید یا اینکه مسابقات قدیمی را از بخش Moments Mode تجربه کنید. همین موضوع باعث شده تا این بازی برای هواداران رالی بسیار مناسب باشد. در کنار آن شما تیم رالی مخصوص خود را ساخته و وارد مسابقات مختلف خواهید شد. این مسابقات دارای جدول رده بندی هستند و افراد برتر نیز در صدر آن قرار می گیرند.

شرکت سازنده تمام کوشش خود را نموده تا این بازی به واقعیت نزدیک تر باشد. در نتیجه سیستم راهنمایی (Handling System) معروف خود را بهتر نموده و آن را وارد بازی نموده است. همینطور اینکه دنیای بازی به شدت واقعی طراحی شده و شما را تا ساعت ها درگیر خود خواهد نمود. در کنار این دو مورد گیم پلی بازی به شدت دقیق طراحی شده و شما می توانید موارد مختلف بازی را کنترل کنید.

یکی از نکات جالب بازی پشتیبانی آن از سیستم کراس پلتفرم (Cross Platform) است. به این شکل که شما می توانید با افراد مختلف در کنسول های دیگر رقابت نموده و به مسابقه بپردازید. دقت کنید که به علت اینکه بیشتر افراد برای تجربه این بازی از کنترلر استفاده می نمایند دیگر مشکل تعادل هم وجود نداشته و تجربه بازی مانند بازی های سبک شوتر تحت تأثیر نوع کنترلر و موس و کیبورد قرار نمی گیرد.

بازی لیگ قهرمانی دنیای رالی شرکت الکترونیک آرتز 12 آبان (3 نوامبر) برای کنسول های نسل نهمی و کامپیوتر عرضه خواهد شد. هواداران از الان می توانند این بازی را پیش خرید نموده و محتوای خاصی را به ازای پیش خرید دریافت نمایند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "الکترونیک آرتز از بازی رالی نو خود به نام EA Sports WRC رونمایی کرد؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکترونیک آرتز از بازی رالی نو خود به نام EA Sports WRC رونمایی کرد؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید